Keresés a festmények között

2010. október 12., kedd

Az első tengerpartos festményem...

Amikor elkezdtem érdeklődni a festés iránt, sokat gondolkodtam mi legyen a téma. Tudtam, hogy tájképet akarok és elsőnek egy pálmafás tengerpart jutott eszembe ,mert mindig vonzott az aranyló homok a tenger és a ragyogó felhők. Még sohasem jutottam el ilyen helyre, de hamar bele tudtam élni magam, ahogyan egy függőágyban heverészve, hideg üdítőt szürcsölgetve, a forró homok felett a pálmafák árnyékában pihentetem a szemem tenger habjain.... Nem is olyan rossz ugye?

 A kép tempera festékkel készült  lenvászonra .(Még nem mertem olajfestékkel hozzákezdeni a művészkedéshez, de a kép sokaknak tetszett és ezen felbátorodva hamarosan meg is vettem az első festék készletemet. :) ) Egy barátomnak köszönhetem, hogy vászonra kezdtem el festeni. Itt még egyszer meg is köszönném neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése